tisdag 13 januari 2015

Kickstart My Heart

Nytt år har de hunnit blivit sen sist jag skrev nån rad.
Va ledig hela jul och nyår vilket va riktigt skönt, va inte i stan så mycket så de va ännu bättre!
Fick fina julklappisar och jag hoppas folk blev nöjd över vad jag gett till dom, med tanke på att jag är väl kanske inte världens bästa på att köpa julklappar så att säga. Tror de beror på att folk ska trängas förbi en med sina stora jävla vinterjackor och pösar hit och dit, och där de är minst plats, där ska självklart barnvagnar förbi osv! Men men, de gick väl bra även i år!
Nyår va rätt rolig, efterfesten va helt klart bäst. Men de tyckte nog inte min favoritgranne nedanför!
Har börjat packa ner saker i nuvarande lägenheten och de blir bara mer och mer tomt. Man skulle kunna säga att de eka lite lätt, och de kommer snart att eka ännu mer..  Men de blir nog bra de där också.
Annars har de väl inte hänt så jättemycket vad jag kommer på, jo jag for ner till Sveg och tatuera mig äntligen efter flera års funderingar, men nu är de gjort och jag är nöjd som fan själv!

Annars så går teorin riktigt segt! Har typ inget tålamod när de gäller att sitta still och läsa och sånt. Men de är bara att bita ihop eller bryta ihop, och då får jag ju välja att bita ihop så att säga!

Nu räcker de!
Hörs hej! 


Inga kommentarer: