tisdag 3 mars 2015

Inget nytt här under solen!

Det har hunnit blivit Mars sen sist, och inte så jätteallvarligt mycket har väl hänt, eller, jo jag har flyttat nu, men jag har fortfarande ingen säng så jag sover antingen på en madrass på golvet eller i soffan, är väl kanske inte de mest bekvämaste men vad gör man?
Sovrummet är äntligen färdigtapetserat iallafall så jag har burit in soffan, eller jag gjorde väl inte de riktigt själv direkt men den står iallafall där inne nu så har jag den andra soffan vid tvn istället. Funkar tills vidare!
Måste köpa mig en kökslampa iallafall så småningom också, får väl se vad de blir för nått!
Men största prio är iallafall en säng först och främst!
För nån. Vecka sen  vaknade jag en morgon och kände mig skitless på stan och allt, de va väl kanske inte så roligt men de kan ju bli så ibland att man känner sig less på allt och alla... Alla dagar kan ju inte va bra liksom.

Igår (söndag) va jag iväg på Edde's 3års kalas och åt en riktig kalasgod tårta och bullar och kakor och saft! Tänk att lillgrabben är 3 år redan, kommer ihåg när han va liten bebis och jag knappt vågade hålla i han för att han va så liten, de är 3 år sen de!

Sen åkte vi hem igen till mig och mamma och pappa for hem till Härjesjön igen, Josse la sig och vila några timmar och jag blev rastlös och gick och handla middag som jag bjöd på, blev även lite plickeplock till oss som va tänkt till skräckfilmen som aldrig blev, istället somnade jag på soffan rätt bra! Rätt skönt va de också att sova, för så värst mycket sömn blev de inte lördagnatt då jag kom hem vid halv 6 på morgon haha! Men kul hade jag iallafall hela helgen!

På jobbet är de väl som vanligt tycker jag, inget nytt där, måndagar är alltid sega och tråkiga! Men de är ju inte så konstigt, de är ju måndag! Och de gillar man ju inte!
Har även hunnit med min sjukvecka, vilket innebar halsont, snorig och igentäppt, feber och huvudvärk, man skulle kunna säga att jag låg på dödsbädden!

Annars så längtar jag som fan till Maj, för då har Josse sitt 30årskalas med maffiatema! Kommer bli så sjukt kul med massa härligt folk som man äntligen kommer få träffa igen och de kommer bli så sjukt skönt att åka hem för några dagar och bara ha jävligt roligt! För där har jag inte vart sen i början av oktober, de är riktigt länge sen och jag har hemlängtan som heter duga!

Har inte så mycket mer att berätta så Over and out!


Inga kommentarer: