torsdag 19 mars 2015

Run to you

Förra helgen va jag ledig, egentligen va de inget planerat på fredag kvällen men de slutade med att jag och Evert for upp på Maxi och köpte massa plickeplock och satt uppe hela natten till typ 7 på lördagmorgon, jävligt trevligt och kul! 
Klockan 11 skulle vi ha frulle men de blev inte förrän klockan 14 pga att 2 av oss sov över tiden. Sen klädde vi på oss och for hem till Berg och fixa middag, älgkött och mos! Så jävla gött! 
Efter de blev de tillbaks till stan igen och lasta sig in i duschen och invänta kvällens festligheter, kom hem där på natten och blev sittandes i hallen för att mitt ben typ "låste" sig eller hur man nu ska säga, inte så värst skönt iallafall. 
På söndagkväll så gick jag hem till Jennifer och hade grabbkväll, tv-spel och pizza och som vanligt massa skratt och skvaller typ, jävligt trevligt! 
Jobbade måndag-onsdag och idag, torsdag, har jag vart helt ledig. 

Har faktiskt inte gjort nånting alls! Fick inte på mig nå mer kläder än ett linne och en skjorta och monstertofflorna, jävligt skönt. Kan ju behövas sånna dagar ibland när man verkligen inte för nånting eller känner att man måste göra nått, ska fortsätta med de på söndag igen för då är jag ju ledig igen! 
Eller ja nån ting har jag väl gjort men de va inget som krävde att jag behövde gå utanför dörren eller nått sånt, så de va ju rätt skönt ändå. 

Har beställt en säng äntligen så den ska väl komma snart tror jag, och har även börjat läsa en bok om Elvis, hittills har jag inte gett upp så jag kommer nog läsa ut hela boken den här gången, grattis till mig isåfall! 

I helgen blir de jobb igen så jag ska väl inte va uppe så länge till, ska se klart på filmen jag tittar på bara sen får de va bra! 

Inga kommentarer: