fredag 10 september 2010

05.48

Nu har jag avverkat 2 veckor på Dalwhinnie å jag trivs jättebra där :D
Som de lät så ska jag nog bara va där på måndagar (efter skolan) --> torsdagar, jag klagar inte. Helt perfekt! :D
Åt oxfilépastan i förrgår å den smaka precis så som jag hade föreställt mig, förjävla god, å igår åt jag å Emmski Emma kräftsoppan med soppabröd till, sjukt gott :).

Som jag skrev på facebook nyss så ska jag diska, packa väskan å byta om, sen blir de ju som sagt å gå ner te bussen å få sig en bra plats. Hoppas inte de är nå mycke folk nu på morron, å hoppas att jag inte behöver åka ända te mora å sitta där i 1,55 timme! De är ju inte så kul när man inte är ett fan av mora city å de området.

Körkortsböckerna ska helt klart med så jag har nått å fördriva tiden med på bussen för då går ju tiden fortare :).

Men nu har jag inte tid mer för jag ska som sagt göra klart de jag ska.
Haajda!

Inga kommentarer: