torsdag 9 september 2010

Jag brukar få komplimanger för: Mina ögon, tror jag väl.

Jag tycker det är obehagligt att: de finns spindlar
Jag har samlat på: "brickor"
Ett band/en artist jag inte klarar av att lyssna på: Punk, hårdrock, hipskutt å dagens låtar,
Jag har en förmåga att: Alltid vara hungrig haha
Jag ångrar att jag: inte kryddade nudlarna mer igår,
Jag glömmer aldrig: De jag inte vill glömma
I smyg brukar jag ibland: Jaadu, de är mycke de.
På offentliga toaletter brukar jag: torka av sitsen först.
I min jackficka har jag alltid: småpengar
Det här året kommer jag: Klara körkortet :D

Jag hoppas att jag en dag:
Inte blir arg i onödan!
Jag stör mig på människor som: Är helt dum i huvet
Något av det sötaste jag vet är: Stampe!
I telefonen svarar jag: aa hallå? Kalle Anka, jää. beroende på vem som svarar
En låt som gör mig glad är: De är så många som jag blir glad av :D
En låt som kan få mig att gråta är: Ingen va jag vet

Om jag är ensam hemma brukar jag: spela musik högt å sjunga falskt med!
På McDonalds beställer jag oftast: milkshake!
Jag tycker jag är ganska duktig på att:
Va glad

Ibland undrar jag varför: man inte går o lägger sig i tid oftare.

Jag fick en ”aha-upplevelse” när: ?
Jag tycker inte om: Svamp!
Det dyraste jag har köpt är: DVD, 1500
Ett köp jag ångrar är: Kommer inte på!
Jag tycker om människor som: inte lägger sig i hur andra lever
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag: nog tänka att den där Gud tycker nog om mig ändå, å Jesus han älskar alla barn. ...Har jag hört,
Jag ser upp till:
John Fogerty, Status Quo

Jag saknar: Stampe!

Inga kommentarer: