onsdag 8 september 2010

Fullbokat

Igår va de väldigtlugnt på Dalwhinnie. Så lugnt att jag fick gå hem redan vid 20. Men inte gjorde de mig nånting, hann ju se på Biltokig på 1an :D. Å innan jag somna såläste jag lite i körkortsboken, kom te sidan 33! Så sen ska jag svara på frågor i boken sen oxå :).

Förresten, va ska man med id kort te om man ändå aldrig behöver använda de?
Behöver man inte visa de om man ska hämta brev på nån affär?
Onödigt!

Börjar 14 idag å de är fullbokat ikväll. Så jag får väl se när jag slutar.
Imorn är de iallafall sista dagen på den här veckan, så jag är ledig på fredag ända till söndag, känns mycke bra, men då vet jag bara inte vilken buss jag ska åka, om jag tar den tidiga så kommer jag ju fram tidigare. SÅ jag tror jag tar den.

Näe nu ska jag ta å byta om så jag slipper gör de sen.

Hörs Da!

Inga kommentarer: