söndag 22 maj 2011

Eveybody goes cruisin' on saturday night, alla utom jag!

De blev att jag följde med hem igår, när farfar ändå skulle dit. Å han åkte bil.
Men jag missade ju cruisingen i stan. IGEN!!? Suck! men de va ändå skönt å få komma hem lite, även fast de inte va nå länge så va de skönt. Men jag får väl skylla mig själv att jag inte stannade, å hade jag stannat hade jag inte fått köra nått. Ååh. fan, jag missar alltid cruisingen i stan, blir så sint., Nästa gång kanske va nu te helgen då de även är motormässan, ska väl dit å titta lite, får se om de blir nå köp där iår å men de märks ju liksom isåfall, sen beror de ju på om man har nån å fara dit med å, för de är ju inte så kul å åka själv liksom...

Imorn är de körfältsgrillen, får hoppas att de blir nå skoj å inte så kallt eller regnigt.

Inga kommentarer: