torsdag 13 oktober 2011

Good luck charm

Min födelsedag, ja, Fredde ringde å väckte mig vid 7 på morron å sjöng mycket vackert för mig, 40 minuter efter de ringde modern å fadern å sjöng en mening. Kunde inte somna om nå sen Fredde ringde så de va ju bara å va vaken då. Gick å jobbade vid 14 å vart kvar te 23 ungefär, fick en födelsedagsdrink innan vi gick. Haha :) Sen fick jag skjuts hem av Anna.
De kändes som en helt vanlig tisdag för min del. Inte så mycke händelser just. Å de är inte så kul å fylla år i början på veckan. Hellre på helgen isåfall.

Ska börja jobba 14 idag oxå te samma tid.
Å igår pratade vi lite om hur de kanske kommer se ut i december med jobb å sånt. Så jag ska kolla upp om jag har nå planerat vilket jag inte har än, så jag tänker nog ta på mig å jobba så mycke som möjligt. Å allt prat om december fick mig å få julkänslor... Börja tänka på julsånger å julklappar å baka pepparkakor å snö. Fick tillomed för mig att de va snö ute. Men de va de ju inte haha.
På söndag åker jag ner te Sveg å blir där hela veckan å försöker få körkort. Kommer nog gå bra med körningen, Teorin är svårare. De står inte som de gör i boken å alla skyltar finns inte med. De stör jag mig på. Men de är bara å hoppas på de bästa å att de kommer gå bra så jag kan ta med mig nån av bilarna te stan där på söndagen efter så jag slipper åka lortbuss.

Inga kommentarer: