fredag 14 oktober 2011

Osanden forever! ♥

Nu börjar de verkligen kännas att de är sålt där hemma. jag kan liksom aldrig mer åka hem till Osanden nå mer? Aldrig mer springa in te verkstan å putsa på moppen eller lägga i mer ved i pannan i pannrummet, aldrig mer se på Kalle Anka på julafton där hemma. Eller sova i mitt rum.
De har alltid vart mitt hem å nu är de sålt? Ååh, va tomt de känns nu. Å inte fick jag så mycke plockat när jag va hemma inte, plockade ut ur pannrummet va väl de enda jag hann med som mest, å en påse med skräp från mitt rum. Nu vet jag inte ens vart alla mina grejer tar vägen nånstans. Å inte vet jag va jag ska ha kvar heller. Jag hade mer än gärna vart hemma nu bara för å va med.

Obeskrivligt många minnen från den gården, !

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har dina saker här, och så har du dina saker hos dig där du är nu.

Alla stigar runt omkring kan vi alltid gå på.

Och du får alltid vara här <3

/ Josse